Za antologiju

Kobni plodovi

.

.

.

Krik onoga koji ćuti 

 

Ova se nada ne može odložiti

pođimo zauvek pođimo

uokolo je krik

onoga koji ćuti

pogledaj misao moju

kako se teško zaokružuje

na početku događaja

.

.

.

Radost na Pontu

 .

Metod rezanja jezika počinje

na četvrtom kilometru (po istočnjacima)

tad pesma postane dobra kao dobar dan

na tablicama okačenim o grla devojaka

ovidijevi stihovi

čak sedam neobjavljenih

na četrvtom kilometru skače koeficijent

retorike

pesnik na maternjem jeziku piše

sam sebi anonimna pisma

.

.

 

Ideja o rečima

 .

Kaplju

a potom pljušte

njeni suglasnici na mom jeziku

slutim kobne plodove

.

.

.

.

Neko gleda iza mene

 .

Vrag bi znao

šta se događa u usnulom gradu

devojke uništene lepotom

nasrću u ogledalima

na sopstveno telo

muškarci u snu odolevaju

opsadi bubica

potpisuju rasprave o vernosti

neko gleda iz mene

kakav štetan nesporazum

tamo gde izlazim iz sebe samog

bdiju mudraci na uglovima

.

.

.

Pažnja

 .

Dolazi k meni tvoj oblik

da ga prigrlim

umoran i zaljubljen u prirodu

neupitan pobegao sam od kuće

i zaspao

pod miškom noći

sa prozora žena

daje mi znak grudima

držeći u zagrljaju onoga

koji će se roditi

jeste upravo je počeo da pada sneg

počinjem da tapšem

pažnja triput pažnja

.

.

.

Vesela uloga 

 

Verujte mi

glava vam nije odrubljena

samo je davitelj nevinih ruku slobodan

i samo kad pišete svesni ste čina

u divot izdanje biće objavljena uputstva

za vešanje

vesela je to uloga verujte mi

živim do daljnjeg

umesto čoveka koji iz viših razloga

nikada ne otkriva ovaj moj život

.

.

.

Slobodan razgovor 

 

Bavim se mišlju da počnem velika razmatranja

na rubovima ničega

na sednici od ponedeljka govoriću o kasandri

pod tačkom dva zadržaću se na romantičnim

pesnicima

koji su se povukli iz školskih udžbenika

i na njihovim ljubavima koje su se pomešale sa

starošću anđela

pod tačkom tri oni koji nisu razumeli objašnjenja

survavaju se prerušeni u zaključke

pod tačkom razno navešćemo citat filozofa konta

o ti ništa koliko si veliko

sećate li se još

imena ove reči

.

.

.

Škola izgnanstva

 

Galopirajući po tomima ovidije me

zrikavo gleda

marširam morskim urlicima 94

bez naslednika

volim A kao privatni posao

već dve noći trupkam po školi za poročne

izgnanike

već dve noći snalazim se na stranicama

u kojima je ovidije duša od čoveka

povremeno me ophrvava iluzija preuzimanja

uverljivo volim A dan posle prvog dana

i ponovo dan posle prvog dana

koliko se sećam

imao sam nešto više od četrdeset godina

zahvaljivao sam bogu što ga gledam

svaka čedna ljubav ima dvostruku subverzivnu

ulogu

voleti boga i biti voljen

.

.

.

.

.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *